fbpx

BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI (BUJ)

Pasūtījums & atgriešana

Kā veikt pasūtījumu?

Lai veiktu preču iegādi interneta veikalā, pievieno grozam preces, kuras vēlies iegādāties, spiežot pogu “Pievienot grozam”. Grozu ar izvēlētajām precēm var apskatīt lapas augšējā labajā stūrī spiežot uz groza ikonas. Kad visas vēlamās preces ir grozā, jāspiež poga “Veikt pasūtījumu” un jāveic norādītās darbības pirkuma apmaksai. Apmaksas brīdī ir iespēja izvētēties apmaksas veidu, kā arī preču saņemšanas veidu (piegādi vai pašizņemšanu).

Kā izmainīt vai atcelt pasūtījumu?

Pēc apmaksas veikšanas, pasūtījumu vairs nav iespējams izmainīt vai pievienot tam papildu preces. Tādā gadījumā ir jāveic jauns pasūtījums. 
Pasūtījumu var atcelt sazinoties ar klientu servisu, zvanot uz kontaktu sadaļā norādīto tālruņa numuru vai rakstot e-pastu (skat. Kontakti). Pasūtījumu var atcelt ne vēlāk kā 4h laikā pēc apmaksas. Ja pasūtījumu atceļ, kad tas jau ticis apstrādāts un ticis sagatavots saņemšanai, būs jāveic pasūtījuma atgriešana.

Vai pasūtījumu var veikt bez reģistrācijas interneta veikalā?

Jā, iepirkties interneta veikalā var arī nereģistrēti lietotāji.

Vai pasūtījumu var veikt juridiskas personas?

Jā, veikt pasūtījumu var arī juridiskas personas vai uzņēmuma pārstāvji. Tādā gadījumā pasūtījuma veikšana ir tāda pati kā fiziskām personām, tikai pie norēķinu informācijas jānorāda uzņēmuma/juridiskās personas dati, kā arī jānorāda precīza piegādes adrese.

Cik ilgā laikā pasūtījums tiks apstrādāts?

Pasūtījuma apstrāde sāksies cik vien drīz iespējams pēc apmaksas saņemšanas.
Pasūtījumi tiek apstrādāti, sagatavoti un izsūtīti darba dienās no 10:00 – 18:00, sestdienās no 10:00-16:00 (skat. Kontakti).  Svētkos pasūtījuma apstrādes, sagatavošanas un piegādes terminš var tikt pagarināts.

Kā veikt preces atgriešanu?

Lai atgrieztu visu pasūtījumu vai daļu no pasūtījuma (konkrētu preci/-es), jāsazinās ar klientu servisu vai paša spēkiem jānogādā preci/-es uz klātienes veikalu/noliktavu “PERLE outlet” Mūkusalas ielā 72L (skat. Kontakti)

Detalizēta informācija par preču atgriešanu dota sadaļā Atgriešana un Lietošanas noteikumos, 10.sadaļā par preču atpakaļatdošanu.

Piegāde

Kādi piegādes varianti ir iespējami?

Pirkumu iespējams saņemt ar DPD kurjeru vai DPD pakomātā (ja pirkuma apjoms un izmērs to atļauj), kā arī iespējama bezmaksas pirkuma pašizņemšana klātienes veikalā/nolliktavā “PERLE outlet” Mūkusalas ielā 72L.

Piegādes izmaksas tiek automātiski aprēķinātas pirkuma noformēšanas brīdī. Piegādes cena atkarīga no izvēlētā piegādes veida, piegādes adreses un pirkuma izmēriem.

Pirkuma pašizņemšanas gadījumā klients pats ir atbildīgs par preces nogādāšanu no veikala uz savu transporta līdzekli/mājām (attiecināms arī uz lielgabarīta precēm).

Vairāk par piegādi lasīt sadaļā Piegāde

Vai iespējama piegāde ārpus Latvijas?

Jā, iespējama piegāde uz Igauniju, Lietuvu, Somiju Zviedriju, Norvēģiju, Dāniju. Iespējamie piegādes veidi un to izmaksas tiks norādītas pirkuma noformēšanas brīdī.

Vai iespējams mainīt piegādes veidu?

Pēc pasūtījuma saņemšanas tiek uzsākta tā apstrāde, tāpēc mainīt piegādes metodi nav iespējams. Visi pasūtījumi tiek sagatavoti saskaņā ar izvēlēto piegādes metodi un sūtījumu piegādes grafiku.

Kad tiks veikta piegāde un vai var izvēlēties piegādes laiku?

Veicot pirkumu, konkrētu piegādes dienu vai laiku nav iespējams izvēlēties. Pastāv iespēja individuāli vienoties ar kurjeru, lai piegādi pārceltu uz citu dienu.

Piegāde uz pakomātu Latvijā aizņem 2 dienas (kopš izsūtīšanas brīža). 

Pirkuma pašizņemšana klātienē iespējama veikala/noliktavas darba laikā, 45min laikā pēc pasūtījuma noformēšanas. Pirkums jāizņem 5 darba dienu laikā, pretējā gadījumā pirkums tiks atcelts.

Visi pirkumi tiek nodoti kurjeram/piegādei uz pakomātu TIKAI veikala/noliktavas PERLE outlet darba laikā! Ja pirkums veikts ārpus darba laika, to nodos kurjeram tuvākajā veikala darba dienā.

Updating…
  • Grozs ir tukšs.